i boviken.

hej världen!
i helgen har jag ju då varit i boviken.
syskonen kom oxå, här är lite bilder=)
såklart så skulle dom bada, det hör ju till lixom.
btw, min kamera blev blöt efter den här bilden=)




vi bakade nått superduper gott, typ munkar men godare!

blogg.se blev knäppt så det funkar inte att ladda upp fler bilder, det får bli senare.
nu ska jag gå&packa upp väskan, är fortfarande hos mormor,
&så.
och blä, imorrn börjar skolan... fast jag längtar efter alla man inte träffar på sommarn,
så det blir bra=)
bloggar kanske mer lite senare, annars imorrn bitti=)
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0