jag vet inte.

hej världen!
okej, såhär är det.
jag har inte skrivit på superlänge, jag vet men jag har en anldening.
&det kommer knappast bli så mycket bloggande av mej
på ett tag, jag få se.
det händer lixom en massa saker i mitt liv just nu, som är
hur tokiga som helst&jag har inte riktigt bestämt mej om jag vill
skriva om det i bloggen riktigt än, jag menar vem som helst kan ju läsa det!
&jag ser att folk tittar på min blogg&ser om jag har skrivit nånting, för min
bloggstatistik har gått från typ 15 till 50 dom senaste 3dagarna,
men jag funderar på saken, &frågar sara, som kommer&hälsar på
bara nån timme på måndag. sista gången vi ses innan hon sticker!

bara en liten sak till, jag läste en jättebra sak i solo idag när jag åt,
jag hann bara läsa rubriken&titta på bilderna men det stod iaf så här:
bye, bye size 0
&så vare en bild på paris hilton i bikini, &hon var inte
sådär äckligt smal som hon brukar, &så vare några till kändisar oxå
men jag fastnade för den där bilden, jaja...
hoppas att allt är bra med alla iaf,
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0