lördag.

hej världen!
yes, sommarn är här?
nu äre varmt i skellefteå, lite efterblivet väder. jag ville ju ha varmt för en månad sen,
inte sista dagarna på sommarlovet,,,
äsch, om det är varmt hos farmor&farfar kan jag bada där, jag ska dit
senare idag, nu ska jag&mormor till Jysk, EM, Mio osvosv.
jag kanske ska få en ny säng=D
jag måste erkänna, jag har världens bästa mormor&morfar!!!
sen kanske jag ringer nån eller nått...

haha, jag känner mej typ stressad. skolan börjar på tisdag,
&jag måste på stan och köpa jeans, kanske en ny tröja eller klänning. och om jag hittar
ett par gråa tjocka strumpbyxor. &såklart den superfina svarta hängselkjolen från H&M...
jaja, kanske hinner på måndag, annars fåre bli i veckan, efter skolan.
för nästa helg ska jag&fanny till sara&lina??
måste ringa sara snart....
jaja, nu ska jag gå&mumsa i mej lite kycklingsallad.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Sara

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=96871 !! :) man kan få presentkort på Kicks.. :P

2008-08-18 @ 18:41:12
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0