onsdag

hej världen!
äntligen är en låååång skoldag över, vi slutade 15.40 men redan vid lunch
var jag helslut&trodde att dagen var slut. men icke sa nicke, så var det inte,
istället hade vi 60min bild&sen matte/no.
vill ni veta en läskig sak?
på matten har vi börjat nu lite lätt med repetion från i sjuan, sånt man kan.
&så fort jag fick börja räkna började hjärnan att slappna av,
typ endå konstigt, matte ska väl vara svårt?
äsch, jag är glad så länge jag fortsätter ha lätt för det mesta i skolan...

btw, jag har en helcool mattelärare, han hade på sej en ekologisk vit tshirt
idag, typ coolt=P
haha, då blev jag sugen på att shoppa, men eftersom jag ska på stan imorrn,
mest för att checka in sängarna men om jag hinner så ska jag&mormor
på stan oxå=)
jaja, eftersom jag inte ska på stan nu så tänkte jag titta lite grann på typ ekomode,
kommer säkert visa några snygga plagg i bloggen sen=)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

hıhı jag ir ı turkıet =D

2008-08-20 @ 18:55:44

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0