pinsamt!

hej världen!
usch, vad pinsamt!
jag har inte skrivit sen den 27juli!
&nu äre 8augusti!
jaja, jag har faktist en anledning!
jag har varit hos farmor&farfar efter att ha kommit hem från thildas stuga,
igentligen skulle lovisa, johannes&emma komma oxå, men så blev det inte, (besviken)
bara lars&sigrid.
det enda jag har varit hemma är på pappas fest, fast igentligen skulle jag inte komma.
men emmy skulle komma, men så blev det inte (besviken)
aja, det är inte intressant!
det som är intressant är att sara, lina&agnes är här!
superduper bäst!
vi har gjort en massa!
laddar över bilder senare, nu ska jag vara lite social med dom andra stackarna.
btw, vi ska&se mamma mia ikväll, andra gången för mej. men vaddå? den är bra!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0