tisdagskväll,

hej världen!
nu är jag hemma från marika, det blev inget mathilda.
vi såg en film BlackOut, typ bland det sämsta jag har sett!
den var bara äcklig, usch - se den inte!
sen spelade vi lite kort, typ finns i sjön men man såg den andras kort&inte sina egna,
råskoj!
jaja, nu har FRIDAtidningen kommit, hihi - jag älskar tidningar!=)
haha, typ Norran oxå, men bara sportdelen typ =)
btw, sry för att jag inte lägger upp dagens outfit men jag har fortfarande det mesta av mina
kläder hemma, så det blir mest samma gamla tråkiga vanliga.
äsch, jag ska kanske på stan&köpa jeans sanrt då blir det säkert en tröja eller klänning oxå,.
då blire mer variation=)
jaja, godnatt=)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0