bup

hej världen!
om nån säger bup så blir jag typ direkt anti&sur.
just nu asså.
på avdelningen sa lasse
- bup, bup.
istället för bu. då vare svinkul. vi såg en bil när jag låg inne oxå,
som hade bup som registreringsnr.
då vare svinkul.
usch, bup ger mej bara en massa typ återblickar. kommer ihåg
hure var. &gillar inte hur det har blivit.
riktigt knäppt hur mke man kan förändras på ett halvår, jag har hunnit
gå ner flera kilo, knappt ätit, blivit inlagd, haft sond, gått upp flera kilo.
(ska nog göra sådär som kenza tänkte göra, en sammanfattning av året som gått)

nu ska jag gå&tänka på annat.
&ikväll blire att vara med moa&se twilight. hon har inte sett den tror jag,
hon kommer bli galen!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0