cluedokväll

hej världen!
mathilda&marika var här ikväll. vi fikade lite lussebullar
(jag åt mina nyttiga&dom massa godis). haha, när jag tog
första tuggan så smakade det mandelmassa, &jag fick panik!
jag ba, neeeeej!!! i min hjärna flög det omkring ord som,
kalorier. fett. tjock. socker. äcklig. tjock igen.
svinläskigt!
jag märkte att det kanske var bra att jag skippade pizzan.
&glassen förra helgen. ska nog vänta ett tag med sånt.
även om en gång inte gör så mycket, så har jag faktist fortfarande
anorexiatankar, om än inte så många så kan dom hoppa upp
i huvudet då&då.

btw, det är bara 5 dagar kvar till lilla julafton med gänget.
fast vi har inte bestämt mat. =)
jag ska få äta där, fast mamma eller pappa kommer ju&sitter
med. fast annars får jag vara där själv. utan föräldrar&så.
det kommer bli superduperbra!


förra julen. jag var prinssesa med bra självförtroende
&inte en tanke på anorexi. &jag åt massa mat&godis på julafton.
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0