filippa har ett sår på höften

hej världen!
frukosten gick ganska bra. fick lika äckliga
mackor som igår kväll. fast jag kom på att igentigen är
inte tekakan så äcklig. bara mjölig. &man blir supermätt på den!
jag var verkligen tvungen att trycka i mej den andra mackan.

jag kom på en sak igårkväll när jag skulle somna, undra hur
man kan välja sin bästa vänner? för jag menar, dom flesta har ju minst
en bästa vän, &om nu alla är så bra vänner, varför valde man då inte en annan?
många skriver ju typ, du är den bästa vän man kan ha!
men så äre säkert för en annan människa oxå...
haha, okej, knäppt. men det där var min djupa tanke.=)

nu måste jag gå&klä mej, sen använda min nya mascara, jag är alltid
jätteförväntansfull innan jag ska använda en ny mascara.
haha, spännande liv moa=)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0