har inget att skriva

hej världen!
igentligen har jag inget att skriva, men min bloggstatistik
har gått rakt uppåt så jag blev peppad att skriva endå=)
ungefär som om man inte äter på en dag, då blir
man peppad att inte äta nästa dag heller. men så ska
det inte bli för mej igen!
&vet ni? anorexin fick en rak höger idag.
jag åt ett tuggummi. ni vet, extra kalorier man inte behöver?
dessutom ett med extra många, tänkte att om jag endå ska
göra det, då äre lika bra att gå på stort.
fast lite småpanik fick jag när jag inte kunde se näringsvärden
på plasten, men det gick fort över. tänkte njuta av smaken,
men det gjorde jag inte. långt ifrån! ville inte svälja &ville bara spotta ut det.
men jag tuggade, en bra stund. säker en kvart!
lite stolt är jag, även om det blev jobbigt. men jag klarade det ju!

haha, på avdelningen skrev jag att jag saknade dom goda
melontuggummina. haha, vilket skämt!
nu ska jag sova, eller nej, jag ska läsa om jag kunde drömma. min älskling.
sen imorgon tänkte jag göra summering av året,
sweet dreams!
(igentligen önskar jag mest mej själv lycka till att somna)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

hahah, bra att du gillade inlägget:D

lycka till med sovningen,



btw, ett gott skratt förlänger livet ;)

2008-12-31 @ 00:00:39
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Agnes

SV höstutflykt: Tack! Jag har tagit alla utom den med blomman på!

2008-12-31 @ 10:50:28
URL: http://expeditionankan.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0