heldag på skolan!

hej världen!
började halv9 med skolmötegrejset,
jag sa inte så mycket. jag blev bara påmind
om hure var på avdelningen när gunnar pratade.
iaf, jag ska få börja gå heldagar.
eller jag ska inte ha NO och HK.
okej för mej, nog för att jag hellre hade valt HK än bild men.

gympan gick bra, superroligt!
efteråt gick oxå helt ångestfritt.
engelska provet gick oxå ganska bra, svarade på allt utom 3saker.
så jag hoppas på ett G. minst G.
&btw, säg hej till moa med G i syslöjd!

&vet ni vad? det mest spännande på min dag:
"trumvirvel"
jag åt lunch på skolan idag!!!
typ vintersoppa. var orolig att det skulle vara äckligt, men
det var det inte. smakade köttfärs. + en macka&sallad.
kändes som alldeles för mke, jämförelese med vad andra åt.
läskigt värre.
ska nog vänta till nästa vecka innan jag äter där igen.
för gissa vem som oroade sej massor i förväg? jo, moa!
men det gick ju bra iaf=)
&jag kom på en sak. jag är rätt så säker på att jag inte har vila längre!

&ikväll blire Twilight!=) svinkul!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

Jag tyckte det gick bra, eller det såg ut så iaf. =)

Don't worry, katta kommer alltid äta mer än dej ;P

2008-12-11 @ 15:30:17
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: morgondis

Grattis till G och till lunch på skolan. Det kommer att gå super, du är ju bäst;-)

2008-12-11 @ 16:30:36
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0