HERREGUD VILKEN ÅNGEST!

hej världen!
omg, känns som om jag ska dö!

haha, ni trodde på det va?
där har ni er mystiska rubrik=)
fast jag är ledsen. ingen vill åka madrass med mej, så
jag ska nörda gamla inlägg på några bloggar.
kull kväll?
&gissa vad jag mer har gjort idag? sett dh.
&ätit. jippie, spännande kväll. katta skulle ha sagt att jag hade
ägnat kvällen åt att göda. fast imorrn blire spinning
sista timmen, vi har arbetsvecka, så sista timmen
på onsdag blire bounceball oxå=)
det blir bra, för jag gillar att träna. (inte för att man bränner kalorier,
eller kanske, men jag tkr det är kul, &jag känner mej frisk då.
&glad.)
kvällsfikat gick bra iaf. åt i min normala takt. på 3-4 minuter.
2 mackor&2 glas dryck. känns faktist inte som så mke längre=)
okej, nu blir jag sur på mej själv. inte för att jag inte tycker att 2 mackor
är itne så mke, utan bara därför. blev bara sur?

puss gummsisar(L)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

Visst är det så att kroppen skapar nåt hormon som gör att man blir glad när man tränar? Det stog typ det i min idrottsbok :)



Saknar dej, ska kanske skicka mitt översuperdupersena brevsvart imorgon.

2008-12-15 @ 22:27:29
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0