i feel dissad

hej världen!
noll kommentarer. färre läsare.
mer inlägg?
väldigt dissad!

idag har jag varit på stan med fanny&mamma.
köpte lite julklappar&en mascara, eftersom jag tappade bort min gamla.

hej alla fans!
det är fanny som skriver medans moa hämtar batterier=)
nu kommer hon, måste gömma mig? :$
/fanny.

knäpp lillasyaster, jag vet!
iaf, nya mascaran. den där Eva Longoria mascaran,
eller hon är typ "modell" för den. ni vet vilken jag menar?
Voluma Collagene.



omg, vilken dålig kamera jag har!


nya paket.=)=)=) emmy, filippa&mamma&pappa.
fast jag är långt ifrån klar!
måste köpa mer till flippa, någonting till josef.
en sak till sara&någonting till lovisa.
&så hade jag tänkt köpa en sak till alla tre syskon.
någonting som jag vet att dom vill ha! mkemkemke!

ikväll hade jag tänkt vara med alla tjejer, om dom kan, fast det verkar
som om det blir julgrans uppsättning istället.
kanske hinner vara med dom endå=)
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

1 kommentar, fortfarande läsare :)

Eva Longoria är snygg :)

2008-12-13 @ 18:21:09
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0