jag är snart frisk. så frisk man kan bli.

hej världen!
juafton.
trodde det skulle bli helt sjukt&alldeles ångestfullt.
fast det var en månad sen. vet ni hur det gick då?
jag åt en kaka till kalle anka. &ett glas dryck.
det är stort!! hela julafton börjar ju med kalle anka,
&blir början fel funkar det inte. så det kunde ha blvit helt fel.
men det gick bra. så bra det kan gå som anorektiker.
&vet ni det bästa med julbordet?
jag fick ta det själv, all mat! &det var okej, det var en normal portion,
alltså en som jag åt innan anorexin.
och vet ni, jag SMÖRADE en macka. fast jag hatar smör.
men jag smörade den, på riktigt! &det är nästan större
än att äta godis som i söndags.

jag fick ju julklappar oxå, har tänkt fota dom, men
har inte med mej min kamerasladd, så det kommer
bilder senare=)
jag fick iaf
- en svart klänning från H&M, typ tyll. fast jag ska byta den, den var trasig.
- lavendel&bivax så att jag&lovisa kan göra egen hudlotion!
- en pyjamas
- en skönskön morgonrock
- garn så jag kan sticka en mössa
- jättehäftiga örhängen. typ tjocka ringar med nitar
- 2 nagellack
- biljett till melodifestivalen
- en svart mössa från H&M
- svarta vantar
- runda julljus
- om jag kunde drömma. fast den ligger hemma i brevlådan.
säkert nått mer oxå som jag inte kommer ihåg.
vad fick du?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

haha, för mig hade dom oxå beställt om jag kunde drömma ;)

2008-12-25 @ 00:28:16
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Katarina

Blir så glad att höra om dina framsteg! Heja!!

God fortsättning på julen!

2008-12-26 @ 21:04:09

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0