jag borde göra det

hej världen!
pappa sa att jag borde testa att äta mer än matprogrammet,
en godis, eller lite glass eller så.
för att se hur det går. dom hade pratat med dietisten&så.
dom vill att jag oxå ska gå dit, för att se vad jag kan byta ut vissa saker mot,
men jag fattar inte grejen? vad kan jag byta ut nånting mot?
jag har bytt ut ena glaset dryck till både mellisarna, ibland tar
jag läsk istället för mjölk till middag, jag äter mina lussebullar till
kvällsfika på advent.
vad mer kan man göra lixom? matprogrammet är matprogrammet&så äre.
så jag ska inte dit.
iaf, jag borde faktist pröva att äta något mer. jag har ju inga problem med
maten nu, så jag måste ju som våga prova.
jag har ju igentligen så bra jag kan få det, jag har ingen ångest
&så bra förbränning man kan få. (heter det så?)
när man är i svält har man ju noll förbränning, allt kommer direkt ut i kroppen.
varje liten milliliter tas hand om. tur att jag inte visste det i somras,
då hade jag nog helt matvägrat.
fast jag trodde inte att nästa steg var att äta mer än jag behöver, jag trodde
det var att göra egna mackor eller så, men det kommer väl senare.

ska gå&byta om nu, emmy&hennes familj&en till familj
kommer snart, vi ska typ dricka glögg. nu har jag chansen,
med min äldsta kompis, hon fattar ju!
heja på mej, jag måste klara det!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0