jag fattar inte?

hej världen!
bloggen har blivit helt knäpp efter att pappa
fixade datorn. han typ uppdaterade den,
så nu har vi "nya internet" eller nått. efterblivet jag vet.
men iaf, jag har tydligen skickat en tom kommentar
till mej själv?
&så ville den inte logga in om jag inte skrev med små bokstäver
när min mejladress igentligen har två stora bokstäver.
helt knäppt, jag vet!

iaf, maten har gått bra. jag fick en större festis än vanligt
idag till drycken (250ml) så jag fick lämna lite grann
för lina , som satt med när jag drack.

den nya killen kommer & hälsar på imorrn, typ på fysiken.
där jag inte är med...
jippie?
fast sen börjar han på torsdag eller nått.
haha, ganska knäppt för han igentligen. typ jag är inte där hela tiden
&ibland sitter jag&dricker festisar i klassrummet.
nog för att han knappast kmr märka det första veckorna men,
jag kom på det=) själv.

världens bästa klass.

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0