jag gruvar mej

hej världen!
gick ner i köket för en stund sen.
torskfilé stod det på förpackningarna.
jag gillar inte fisk. bara lax. jag gruvar mej.
för oftast näre blir nånting jag inte gillar, så blire det hets.
men jag ska försöka iaf. det kan ju vara gott?

idag har jag haft riktigt tråkigt. legat i sängen
&gjort kullerbyttor för mej själv. svinkul,
verkligen. eller så inte.
eller jag&fanny har sett systrar i jeans 2.
ganska bra. inte överdrivet, men det avr iaf bra
när man bara ville fördriva tiden.


ikväll hoppas jag det blir marika&katta. kanske
att dom kan lära mej lite fonetik? fattar ingenting
av det! =s
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0