jag har en ny tröja

hej världen!
idag har varit en lååång dag. jag har byggt pussel,
samma pussel två gånger. ett runt pussel med
"black and white babies". jättegulligt!
&så har vi varit på stan, eller stan&stan inne i Enköping.
först i en liten lekpark sen en sväng i affärerna,
jag hittade en tröja från Lindex på rean. en vanlig
vit t-shirt med en typ tjej på. från "pink collection". svincoolt!
fast jag hatar att prova kläder. är så osäker på min storlek,
innan jag blev sjuk hade jag S eller XS = 36 eller 34.
&i somras hade jag alltid 34 eller 32. &nu väger jag nog
mer än innan jag blev sjuk, så jag vet inte, kanske har jag 36?
kanske har jag 38? jag har ingen aning&jag hatar när kläderna
är för små, det är det värsta!
fast idag gick det bra, jag provade först tröjan i S men den var alldeles
för stor, så det blev i XS, även då lite stor. men inte mke.
fast imorgon, vad händer då? det blir säkert en massa
provande fram&tillbaka, även om jag verkligen äääälskar kläder
så tar det emot, att se sej i spegeln när jag vet att jag har gått upp
en hel del. men jag vänjer mej, för strax är jag frisk.
har bara en liten bit kvar att gå uppför berget. tills jag når toppen,
men bakom toppen, vad finns då? det kanske är ett till berg som jag måste över?
eller kanske är det helt platt med någon liten kulle här&var? jag vet inte...
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0