jag kommer aldrig klara det!

hej världen!
jag klarar det aldrig. inte 200 spanska glosor, minst
100 engelska, massa verb&fonetik, sjukdomar osv.
&so arbete, som jag i&för sej är klar med,
& allt med maten. jag fixar det inte.
jag fick panik! pappa skulle hämta något medans jag satt&gjorde
engelska, &det funkade inte! jag bara sprang in på rummet&grät.
det går inte, jag måste verkligen plugga nu!
herregud, hur ska jag någonsin kunna bli helt frisk
om jag inte ens klarar det här?
usch, mina ögon är alldels ömma.
okej, panik!!!!!!!
kvällsfika om 30min, 20 glosor kvar.
klarar det aldrig. &efteråt så ville jag ju få vila lite,
se dh eller bara, jag vet inte, slippa tänka.
det bästa skulle vara om jag kunde få sova&slippa drömma.
jaja, heja på mej!
 
det känns som om högen bara blir större&större.                                 &portionerna större&större.                     
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

Tänk positivt !

Du kommer inte få IG på spanskan, det lovar jag !

Tare lugnt med maten,

Tänk positivt ! =D

2008-12-08 @ 20:01:40
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: j

moa, komihåg att det är just precis bara det du skriver - en känsla! och även om känslan säger att det blir för mycket mat, att du väger för mycket eller att du är värdelös (vad känslan nu än säger) så är den FEL FEL FEL!!!



bara för att jag KÄNNER mig som t.ex en kanin så betyder inte det att jag faktiskt ÄR en kanin. Samma sak gäller för dig, även om det känns som det är för mycket mat, att du är för tjock eller att du inte förtjänar något så BETYDER DET INTE det!!!!





lycka till nu lillgumman!!

2008-12-08 @ 20:25:37

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0