jag lyckades hålla mej!

hej världen!
hihi, jag har gått typ hela morgonen&försökt hålla mej
från att inte blogga. jag vet ju att alla sover, utom jag. &fanny.
fast jag fick sovmorgon, åt frukost halv9. det kallas lyx.
även om jag inte sover som en stock, vaknar typ varje timme.
eller det börjar vid 5 på morgonen, sen vrider jag&vänder på mej.
drömmer flera mardrömmar, eller inte alltid mardrömmar, ibland
äre bara vanliga drömmar. fast dom är inte glada.
det är jättejobbigt, för det blir så svårt att stiga upp ur sängen.
&så är jag lite rädd för att somna, jag tänker så mycket. inte alltid anorexiatankar,
men ofta. fast nu känner jag mej endå pigg. som musse. haha, vilken humor!
iaf, förr brukade jag alltid dricka lite mjölk när jag inte kunde sova, men det går
ju inte... får inte, matprogrammet&inget mer!
haha, emmys mamma lurade mej&henne en gång när vi var typ 5-6-7 år,
hon tog vanligt vatten&sa att det var sömnvatten. haha, &vi trodde på det!
inte smarta brudar här nej.

snart kommer pappa&vi ska fara på bibiloteket, jag ska vara helt förbered
på en låååång bilresa. ge mej tips på vad man kan ta med?
har typ bara kommit på böcker, tidningar, musik, stickning. (A)
&så har vi ju filmer i bilen, sån här liten dvd.

(buhu, mina bilder visas inte, jag tänkte ju visa en superfin bild på me&fanny.)

xoxo,
M

Kommentarer
Postat av: morgondis

Men det är ok att dricka ett glas mjölk! Matprogrammet är inte något som måste följas SÅ slaviskt. Bra att du följer det men det skulle inte märkas på vikten om du drack mjölk eller åt något vid sidan av. Din förbränning är ju på topp så det skulle inte bli någon skillnad. Det är samma sak som att middagen inte alltid innehåller exakt lika många kalorier varje dag men det jämnar ut sig.

Lycka till hos kusinerna!

Kramkram!

2008-12-19 @ 14:55:52
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0