katten gustaf

hej världen!
idag är jag katten gustaf. lat.
ska packa till Grillby-resan, duscha, stå i hundra år&
välja julaftonskläder. (omg, PANIK! vad ska jag ha?)
&sen ska vi till mormor&morfar &ha liten julafton där,
men dom&små kusinerna&markus&karin. det blir kul, dom har varit
i thailand i typ massa månader, sist jag träffade dom var på avdelningen,
i oktober. haha, ni kan ju läsa gamla inlägg?

usch, jag mår dåligt. gjorde det under frukosten iaf, tvingade i mej mackorna.
jättejobbigt när detblir så, igår kom drt upp två gånger upp i halsen.
först äckligt pulvermos&sen på kvällen en skumtomte. spyvarning!
okej, kämpa moa. du ska inte bli sjuk!
nu ska jag gå&ladda mobilen, den dampar ordentligt.
när jag ville fixa gratis sms så hade jag för lite pengar? men det kostar väl bara
99? jag har 99,39 (A)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0