kom igen moa!

hej världen!
måste börja med nånting nu!
städa, packa, välja kläder, nånting!
är redan less, ska nog börja efter lunch. ja, då fåre bli!
ååååh, sen hinner jag inte ikväll.
gah, jag är stressad!
okej, feel the pepp moa. (marika skriver så ALL THE TIME!)

&så har jag ont i magen. eller nej, det har jag inte.
jag känner mej järnig. jag, som är järn.
ritkigt järn, asså inte sånt i mat. okej, jag är dålig
på att förklara, men jag känner mej hård&så smakar det järn
i munnen :S



buhu, jag saknar sommar!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

otur för dig moa, du får nog pallra dig till stan & köpa den ;) för här finns den då inte :)

2008-12-21 @ 11:48:24
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0