luciatåg

hej världen!
hihi, min lillebror är ganska söt.
i vit klänning&dum strut.=)
luciaklänningen var alldeles för lång, jag antar
att det är samma som jag hade när vi hade i luciatåg
i femman. (fast josef går bara i fyran)
herregud, det var tre år sen!

jag kan ju lätt påstå att jag bakade MASSOR!
det här var i mars, så jag hade inte rikigt börjat än, vaken med
maten eller med den överdrivna bakningen.

&just de, hade nästan glömt. lucia vaka ikväll!
det börjar vid sex, så jag ska äta kvällsfika där borta.
&som sagt spela innebandy=)
&säkert bada. &se luciatåg. det är mysigt, vid halv12 på natten.
fast nästa år vill jag oxå vara med=)

företsten, vet in vad pianoläraren frågade mej igår?
om jag ville spela piano på måndag, i Blå Salen tror jag.
haha, jag var bestämd&sa nej! aldrig i livet,
första låten jag spelar i hela åttan, &så ska jag spela den för alla
småbarn + föräldrar! tack, men nej tack.
nu börjar jag strax, ha en bra dag!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0