luciavaka

hej världen!
vi spelade innebandy. badade. stressade.
såg luciatåg. satt i sekretariatet med elin, jenny&thilda.
åt mackor. pratade. skrattade.
jätteroligt!
haha, jag, katta&marika satt&tittade på snygga magar
i typ en kvart. sen kom vi på att vi kunde ju lika gärna bada
vi oxå. ångest av att gå omkring i bikini. vörsökte att inte visa det,
hejade mest på katta att det inte var något farligt. fast jag hellre
skulle sitta uppe på kanten påklädd.
efter badet fikade jag, dte gick bra. inte goda mackor, men endå.
jag satt med elin, thilda&jenny i sekretariatet, dom hade frivilligt
sagt att dom kunde sitta där i typ 2 timmar!
eller dom trodde det var typ en kvart...=)
&innebnadyn, det gick ju inte så bra för oss.
1-0 i första, mot 9A.
1-1 i andra mot 8B. när jag spelade.=)
2-0 mot 8A.
haha, katta var svinsur efteråt! &inte blev det bättre av att vi
hade tänkt bada efteråt, då hade dom stängt&vi var tvungna att
stressa. vi skulle gå till kyrkan typ 20min efter vi hade spelat klart!
jag var typ stressad tills vi kom in i kyrkan=p
&hyper. oscar kom på att jag inte har varit uppe så länge
sen 19 augusti, när vi började skolan.
isf skulle det vara när emmy sov hos oss. när vi låg uppe&pratade=)
iaf, luciatåget var fint&bra.


googlebild

idag blire stan&köpa julklappar, &ny mascara. glömde min på badhuset igår!
inte skickligt moa, verkligen inte!
tror jag måste följa med&titta på fannys match oxå.
vi ska lixom åka direkt efter=)
vad ska du göra idag?
xoxo, M


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0