lugn igen

hej världen!
det var inte så hemskt med torsk.
jag klarade det iaf, tur!
fast lite läskigt var det, första gången jag åt på avdelningen
var det fiskgratäng. med en massa torsk.
den gången var jag seriöst gråtfärdig,
det var så äckligt&jag var verkligen tvungen att äta
den för att få börja på matprogrammet. det var hemskt!

ikväll blire att träffa "gänget" hemma hos jenny.
kommer bli superbra=)

nästan ett år sen. på thildas födelsedag.
den dagen åt jag enormt mke godis!
fast noll ångest.
förhoppningsvis är jag av med matprogarmmet
tills januari&kan äta som dom andra.
fast med ångest.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: morgondis

Nej, förhoppningsvis är du av med matprogrammet och kan äta som de andra och UTAN ångest! kram

2008-12-05 @ 19:01:13
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/
Postat av: Jenny

Jag hade jätte roligt ikväll ;D

Hade inte du de :) ?

2008-12-05 @ 21:31:08
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0