måndag

hej världen!
inatt har jag sovit gott. haha, fast igår kväll
näre var 16 grader i rummet svettades jag
&imorse näre var 31 grader frös jag. very konstigt!
haha, jag tror jag ska gå&lägga mej en stund efter att jag
har bloggat klart. ja det ska jag=)

frukosten gick bra, vi såg lite julkalender, men
när den var slut blev jag sådör trött i tänderna.
asså jag fattar inte? hur kan man bli trött i tänder?
så att man inte orkar tugga?
helt sjukt!

idag kommer nya killen, fast jag tror inte han kommer.
&det är inte spännande längre, jag vet hur han ser ut osv.
fast justde, idag harjag lång dag.
till tjugo i fyra, missar två lektioner=)
fast då måste jag dricka förmiddagsdrycken på skolan,
fast det ska nog gå bra=)

ha en bra dag!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

jo, då har man något på riktigt att skylla på för att slippa matschemat. fast det skulle bli svårt sen.

2008-12-08 @ 10:39:10
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0