marika

hej världen!
skönt med jullov. &vet ni? vi fick betygen idag, &gissa vad jag fick?
(verkligen stor suprise, visst redan vad jag skulle få i allt)
5 G:n.
haha, typ många frågade,
- jaha, så du fick VG på resten?
haha, jag kan inte få högre betyg? det äre bästa jag kan få, &jag är nöjd.
för i både slöjd&gympa har jag inte haft månag lektioner.
eller i slöjd inte ett enda, &endå får jag G.
jag gillar inte att jag gick sjukhusskola. man borde faktist få högre
betyg, vaddå? vi typ pluggade mke, även om vi inte hade prov&så.
jag läste ju svinmke, &vi pratade super mke engelska. &så gjorde jag&lisa väldigt
många svenskauppgifter. haha, vi typ dampade på det. det var svårt?

efter skolavslutningen (btw, sannas lillasyster lina sjöng jättebra! &emma oxå.)
följde marika mig hem. haha, vet ni vad jag gjorde?
jag skulle gå in bilen, &så vare svinhalt så jag halkade.
fast på nått knäppt sätt lyckades jag hålla mej uppe i bilen, så jag landade aldrig.
helt sjukt, =)
jag&marika (som åt både lunch&eftermiddagsfika med mej, det gick jättebra!)
gjorde julkort, slog in presenter. (fannys sån här skydda mot värmespray&
flippas favvogossedjur kotte. eller så hette den totte.)
&så såg vi lite dh. &masserade varandra, det tog ont! fast det var skönt(A)

ja, det är jag&marika som sitter längst till vänster.
&vi ser helt sjuka ut. fast det var typ -06.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

HAAHHAa, ludvig och robin xd

2008-12-18 @ 17:45:51
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: marika

vi är rätt så snygga ;)

2008-12-18 @ 21:52:48
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: moa

hihi fina ;););))

2008-12-20 @ 21:34:29
URL: http://moaviklundd.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0