mitt nya favvospel!

hej världen!
hihi, jag har spelat Kaspar i Nudådalen spelet,
haha, mitt nya favvospel!
bra att jag har hittat något att fördriva tiden med
när dom andra är i skolan&jag inte
har några prov att plugga till!

på matten fick jag veta mitt betyg på diagnosen,
MVG, alla rätt!

ganska stolt?

jag kom på en sak, vi ska till våra kusiner
i Grillby över jul. nära Enköping,
&vet ni? jag vill inte =o
eller såklart jag vill träffa dom, men tänk så mke mat vi
kommer äta i bilen (vi ska bila dit) &ingen kommer titta,
då kommer jag lyckas slänga lite mat på golvet eller i fickan.
&tänk, tidiga morgonar helt själv. &deras kusiner, som jag inte
känner, ska titta när jag äter. herregud, jag tror ångesten kommer komma
tillbaka, med full kraft då. jag fasar.
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0