moa, the next hanbolls proffs

hej världen!
vi hade handoll på gympan idag.
jag kan ju lätt säga att jag sög. ordentligt!
tappade bollen var fjärde sekund osv.
fast det var endå superkul=)
fast all träning är kul.

kom på en riktigt bra tanke, man läser nog helst bloggar som man har
något gemensamt med, eller som man vill vet mer om,
eller som man vill vara eller så...
ganska smart va?
för mina typ 4 favvobloggar, en är ju kenzas, värsta modebloggen,
&så vill jag typ vara. ha en massa kläder&så. &så mammabeckas,
när jag blir stor, eller större, vill jag oxå ha barn. &så dom andra två
är ju anorexiabloggar, eller iaf, folk som har anorexi men kanske inte skriver om det.
så kanske borde jag kommentera mer på en massa anorexia bloggar, för
jag tror knappast att folk vill vara som jag. eller jo, jag vet en.
men hon är knäpp. pratade med henne lite idag, inte smart syn på livet.
verkligen inte. fast folk kanske vill veta mer om anorexi?
fast då kanske inte min blogg är den bästa, för jag skriver väl inte
så mke om just anorexi. eller jo, men mest hure går med maten&lite tankar&så.

nu ska jag ner&dricka. &äta torkade aprikoser.
sen matte=)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0