mooooooooooaa

hej världen!
snart blire thilda&elin. efter kvällsfikat tror jag=)
haha, vet ni vad jag tror?
att vi kommer&sitta&prata. fortsätta'där vi slutade igår=)
haha, inte mej emot=)

mamma erbjöd mej glass&banan till kvällsfika.
okej, kanske skulle jag klara att äta det,
men då skulle min kväll vara förstörd.
det kallas ångest.
kanske sorbet glass (för visst äre nyttiare?)
fast det är isf det första jag skulle äta när jag är klar
med matprogrammet. inte godis eller chips(kaloribomber!)
inte heller grädde eller glass. fast det funkar nog ganska bra endå.
jag fattar inte hur jag någonsin ska kunna
börja äta sånt igen. fast jag kanske slipper ångesten då,
eller iaf det mesta.
usch, jag kommer behöva en massa peppning!
fast endå längtar jag, inte efter extra kalorier,
men efter allt normalt, för godis, det är normalt.

vad ska du göra ikväll?
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: morgondis

Jag ska i alla fall peppa dig! Glass är egentligen inte så farligt, om man inte äter jättemycket och jätteofta, att ibland byta ut ett mellanmål till glass är ingen fara och kommer inte att påverka vikten.

2008-12-06 @ 22:34:51
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0