mvg barn

hej världen!
buhu, dom kallade mej för mvg barn...
jag fick mvg på Ensam Hemma grejen, sv.
&så idag fick vi igen nånting mer, som jag inte fattade
heller vad det var, mvg på det oxå.
fast dom kommer kalla mej 1poäng över ig på onsdag&torsdag.
för jag gissar att det blir så. =p

(buhu, min mvg bild vill inte synas!
visar den sen!)


btw, jag glömde mina engelska böcker hemma imorse,
så jag fick jobba i liliannes bok=)
haha, så jag&marika körde lite fonetik. herregud, hur ska jag lära mej?
det är mke lättare med meningar, men ord. svinsvårt!

lunchen gick bra. den var enorm, mest potatismos men.
&inte så god, men det funkade ju iaf=)

strax ska jag på skolan, gympa ståre på schemat.
sen hem, säkert lite dh eller nått,
sen matte=)
sen ska jag&marika plugga lite till, hoppas med katta oxå!
btw, vi ska på bio på torsdag, se twilight, eller dom andra ska,
vet inte hur jag ska göra. tror att mamma eller pappa måste följa,
eller så skjutsar dom bara. jag vill se!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

twilight är svinbra :)

jag väntade i nio månader på att den skulle komma ut, eftersom jag hade läst boken.

verkligen att rekommendera boken, Om Jag Kunde Drömma av Stephenie Meyer =)

2008-12-08 @ 13:45:41
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-12-08 @ 16:59:33

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0