mysipysi

hej världen!
marika, elin&thilda for nyss. dom kom hit&fikade, busade
&spelade lite cluedo. &gissa vem som kom
på att jag har världens bästa kompisar?
jo, jag har faktist det!
dom kanske inte var&hälsade på varje vecka på
avdelningen, dom var inte med mej så mke på sommarlovet,
men dom finns iaf kvar! &dom förstår. oftast.
men det är ju viktigt att ha någon att prata med andra
saker än anorexi. för jag hade inte planerat att ha anorexin i
mitt liv så mke längre till. helst skulle jag bara vilja somna&morgonen
efter var den borta. varje litet spår.
&aldrig behöva besväras med den mer!


inte nyaste bilden. men jag var frisk, mådde bra&var med
världens bästa vänner!


vet ni vad jag kom på? eller jag&jag, marika.
typ överallt, nästan varje dag så kan man se någonstanns
"ätstörningar" eller "anorexi". typ som i twilight igår.
dom pratade lite om ätstörningar. fast kanske äre
bara så att vi tänker på det mer? vad vet jag?

strax middag. sen ska jag nog byta om, packa osv till
luciavakan. btw, det blir innebandy=D
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: morgondis

Låter bra att du inte tänker ha anorexin längre! håller tummarna för dig! Lycka till på innebandyn!

2008-12-12 @ 18:32:44
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0