okej, mystisk rubrik.

hej världen!
än så länge idag har jag hunnit vara på ica&köpa min
torkad frukt (som för övrigt är rätt så god)
hjälpa till med lite julgodis&vara med mathilda.
haha, vi är ganska söta. först gjorde vi lite
fix till Cluedo spelet (som jag, marika&thilda har blivit besatt av!)
typ nya skriv grejer, en Professor Plommon&en dolk.



sen dök vi i min säng lite grann, så vi blev svettiga (A)
sen låg vi&pratade julklappar=)
&btw, det är bara några dagar till lilla julafton =D
okej, typ 13 dar, men endå!
vi ska träffas alla sex&byta julklappar, äta middag&så.
tror vi ska vara hos elin&att mamma eller pappa kommer
&sitter med till middagen. &att vi får vara ensamma=)

snart ska jag till marika, jag&hon&kanske katta ska plugga
på spanska&engelska. sen blire att vara med mathilda
óch göra nånting. sen blire hem&fika mina lussebullar=)
säkert lite cluedo oxå=)
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0