okej, på riktigt nu. marika ska söka hjälp

hej världen!
okej, jag&marika har dampat ihjäl oss på
spanskalärarn. hon har tänkt att vi ska lära oss
TVÅHUNDRA glosor!
till på onsdag=S
jag kan typ 50 + kroppsdelar.=SSSSSS
läskigt. plus då engelskan, men det är inte lika svårt,
men endå!

kvällsfikat gick bra, lussebullar&glögg. &mjölk
gick bra. btw, ska kanske baka nyttiga pepparkakor,
med bara sötningsmedel. dom kan man nog ha till
mellis, + att glas mjölk. ja, så ska jag göra, kanske redan imorrn?
förr älskade pepparkakor!!!!!!


riktiga pepparkakor.

usch, nu blev jag tråkad av att blogga.
vad hemskt, att blogga är ju mitt liv?
jag antar att jag bara är trött på att plugga,
på att äta samma sak hela tiden, &bara livet.
men inget allvarligt, I will be okey!

ska nog sätta igång lite dh nu, på datorn=)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0