piroger

hej världen!
idag fick vi hemmagjorda piroger.
jag som aldrig har varit ett stort fan av piroger gillade det
faktist! okej, om den hade varit lite mindre, men
så farligt var det inte!
det gick riktigt riktigt bra!
jag är så glad! jag känner mej så frisk!
jag vet att jag har skrivit det en miljon gånger, men jag känner
mej verkligen långt bort från anorexin.
även om den finns där. hela tiden.
men det är som om hälften har skurits bort,
anorexins röster är inte lika viktiga längre.
den har blivit utbytt mot mina röster, mina tankar.
det finns en demokrati i min hjärna nu, men det är jag som
bestämmer mest. jag som är kungen.
haha.

jag smsade med min "biokompis" idag, som alla andra dagar,
&hon kom på att det var bara dom 4 värsta i hela västerbotten
som blev inlagda i umeå. så hemskt!
jag vet ju som flera stycken som har varit, eller är sjuka.
vad hemskt! fast såklart, det är ju flera som hamnar på sjukhus
oxå.

nu ska jag till marika, hoppas jag får gå själv,
så att mitt självförtroende byggs upp igen.
jag känner mej så självständig!
vad har du gjort idag?

promenad + sötmarika + länge sen
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0