prata,

hej världen!
okej, till lunch fick jag korvstroganoff&ris.
det smakade okej, gillade det förut.
inte mer med det, det var ingen stor grej.

matten gick bra, haha, på avdelningen tjatade
gunnar om att jag inte gjorde någon matte,
igår sa janne, min riktiga mattelärare, att jag var duktig
i matte, &att det var tur, för dom flesta andra
skulle ha hamnat efter medans jag är före =p
så jag är rätt så stolt=)

hos kuratorn gick det bra, jag berättade lite om att jag
är orolig för några stycken som flera säger äter för lite.
&så berättade jag om hon som typ vill ha anorexi,
mest för uppmärksamheten tror jag.
haha, i somras sa dom alltid att jag hade för mke press på mej,
att jag alltid ville göra så mycket. skulle hjälpa andra.
&jag höll alltid på att börja skratta, aldrig i livet att
det var därför jag fick anorexi! aldrig någonsin!


snygg klänning va? den skulle jag inte säga nej
till att ha på nyårs. 349;- tror jag det stod.
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0