sex and the city2

hej världen!
okej, nu kan jag fortsätta mitt inlägg.
inte för att jag riktigt kan fortsätta vars jag var men.

jag, marika&moa såg sex and the city the movie,
inte hela, men typ bara 10min kvar.
svinbra!


btw, imorrn ska jag till sjukgymnasten.
hoppas jag får göra lite yoga eller nått=)
jag gillar det faktist=)
hoppas bara att sjukgymnasten i skellefteå är lika bra som
hon i umeå. hon var cool=)
&efter de blire vägning. hoppas bara jag slipper ångesten
som jag hade förra gången jag vägde mej...
men nu känner jag mej friskare! &jag äter allting, har ingen sond,
går i skolan, har knappt någon ångest osv...
så det går nog bra=)

haha, oscar sa för länge sen att jag borde ha en frågestund
som alla "stora bloggare" haha, ofta stor blogg?
vad har du gjort ikväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Hon saknar honom för att han är på jobbet, hehe.

Kramar

2008-12-02 @ 22:09:08
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: marika

visst var vi ;) haha speciellt jag då..

hoppas det går bra imorron! (L)

2008-12-02 @ 22:37:18
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0