shopping

hej världen!
har varit på ICA Maxi med jenny&elin och shoppat
till ikväll. över 600kr blev det, för 6 personer. deyt är ganska mke va?
ganska läskigt, förr älskade jag maxi, det var ju kul att handla
mat! men idag vare mest läskigt, det kändes som om maten åt upp mej!
det var bara kalorier överallt! jättehemskt. &så när dom skulle köpa
glass frågade dom om inte jag skulle pröva äta ikväll, jag ska tänka på det.
&det har jag gjort.
jag kan få jättejättejätte mke ångest så att hela kvällen blir förstörd,
både för mej&för dom andra.
fast jag vill ju övervinna ångesten, nog för att den är borta nu, men den
tvekar inte att hoppa fram vid sämsta möjliga tillfälle.
ni måtse verkligen hjälpa mej, hur ska jag göra? tänk om det blir jättebra?
&vet ni vad jag mer gjorde? tittade på näringsinnehållet, fösöker sluta med det.
iaf, det var 170 kcal i den glassen dom köpte. &i min favvo glass katus&citron,
som är sorbet äre 100kcal. inte så farligt. ska nog äta glass första
gången hemma. &då blire sorbet. fats jag vet inte? kanske är det bäst att göra det ikväll?
okej, jag behöver hjälp. massor!

en liten tugga kan förstöra allt. eller göra allting mkemke bättre!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

himla svårt, känn hur det känns på kvällen.

känns det jätte bra så prova nån tugga men känns det inte helt bra så låt bli det,

typ, ;P

2008-12-19 @ 15:21:37
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: morgondis

Kämpa på. Du vet själv vad som är bäst men jag önskar att du skulle klara glassen utan att ens behöva tänka på det!

Styrkekram!

2008-12-19 @ 16:54:20
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/
Postat av: Lisa

du klarar det moa!

2008-12-19 @ 18:48:02
Postat av: en

Låter jobbigt, en glass är inte hela världen.

Fortsätt kämpa!

2008-12-27 @ 01:05:22

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0