sista dagen=)

hej världen!
sista dagen i skolan idag.
på några veckor, 2 va?
vi börjar iaf om den åttonde, så typ 2½ vecka!
fast först har vi svenska, vi ska se "vinterviken", jag&moa såg
en liten bit av den på youtube igår, den såg inte bra ut,
men kanske blir man värsta förvånad?

fukosten gick bra, precis innan hade jag lust att bara
hoppa över den, vet inte varför men jag ville verkligen inte ha!
&när jag skulle börja med lactulosen, så var jag tvungen att titta
på allt innan jag bestämde mej för att äta, &hur mke jag skulle äta.
(jag gör alltid det i förväg) det var svinlänge sen sist, men nånting
vare ju som gjorde så jag var tvungen att tänka på det jag åt.
inte ett framsteg.
okej, det har hänt en gång nu, på flera veckor, jag kan faktist tycka att om det
händer flera gånger, då äre inte ett framsteg. för jag menar, om jag bara
äter allting, då är det ett stort framsteg, även om det
händer flera gånger per dag. men för mej är det stort.
det är ett steg bort från anorexin. &det är mitt mål, att bli av med den.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att bli av med den.

jag tror på dig gumman!

du är starkare än så många andra och du klarar det här!<3

2008-12-18 @ 11:26:04
URL: http://emeliehaglunds.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0