snyggingarna!

hej världen!
ikväll har jag varit med marika, haha vi skulle plugga
till spanska provet imorrn (!!!!!)
men marika började dra ut alla sina kläder ur garderoben,
&det var mke roligare att skratta åt vilka
fula kläder vi hade förr. inte sexiga asså!
(inga bilder, för pinsamt, för fula)

kvällsfikat gick bra&snabbt. en av mina mackor
var en av mina nya. lite torr varen, men okej!
om jag ska erkänna, så har jag faktist börja gilla mat igen.
inte överdrivet, men jag tror inte jag skulle välja att inte
äta nånting längre. tror jag. &det är riktigt stort för mej!
du missar väl inte sista avsnittet av dh om 20 min?
oscar lurade mej att det var sista avsnittet någonsin!
gissa vem som fick panik!! moi.

moa som just kom på hur mke hon saknar oc!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0