spanska

hej världen!
just nu sitter jag&pluggar spanska, jag måste verkligen
lära mej det! på spanskalektionen
idag kände jag mej så dålig. verkligen sämst.
domm flesta kom ihåg det vi gick igenom förra veckan,
gör jag det? nej! långt ifrån!
fast jag faktist inte har tänkt så mycket på mat&sånt som
hör till anorexin.
vissa stunder kan jag tom känna mej frisk.
eller inte helt frisk, men att jag får göra hur jag vill,
att maten inte stoppar mej eller så.
som när jag fick gå själv. eller när jag åt lussebullar. eller drack choklad.
sånna stunder. &jag menar, bara den här veckan har jag haft 3stycken,
så kanske om en månad att jag känner mej frisk hela tiden?
för nu kämpar jag verkligen för att bli frisk!
även om det säkert är roligare att läsa om mina
ångestattacker & att jag verkligen inte vill äta,
så har jag verkligen ställt in mej på att bli fullt frisk. snart.

ett år sen. fullt frisk, helt ångestfri.
om ett år så är jag frisk. fullt frisk.
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är självklart mycket bättre att läsa om en Moa som mår bra och som kan vara en bra förebild för andra! Jag blir så glad för varje friskhetstecken du skriver om och blir peppad av det att kämpa själv också!

2008-12-02 @ 14:50:14
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/
Postat av: Anonym

De är mycket roligare att läsa om en Gladis Mois <3

Då Blir jag också gladisare :) <3

2008-12-02 @ 16:27:28

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0