storshopping

hej världen!
hittade massa fina kläder på stan, skulle kunna ha köpt
säker 10 plagg till, men så rik är jag tyvärr inte...

svart långt linne från H&M, 69,50;-
svart tröja med ryggurringning från H&M, 98;-
(jag köpte båda istället för klänningen jag fick i julklapp som var trasig. &slut=S)

bambi t-shirt från H&M, 149;- (jag&fanny delar på den)
randig lång tröja från H&M, 298;-
(&ja, jag älskar H&M)

mörkblå klänning från BikBok, 149, 50;- (50% rea)
skärp från JC, 129;- (haha, det var dyrt=O)
brun kofta från Gina Tricot, 99, 50;-(rea)
klänningen&skärpet ska jag ha imorrn, på nyårs. tänkte tillsammans med ett par svarta
strumpbyxor, låter det bra?
&ja, det gick bra i provrummen, vi provade några saker tillsammans, men det gick bra!=)
&vet ni vad mamma sa?
imorrn ska jag få sova till 10&sen på kvällen hade jag tänkt äta efterrätt
istället för kvällsfika (ja, jag ska vara duktig) &sen nattmacka vid 2 eller nått,
&sen får jag sova fram till lunch=D. alltså slipper jag både frukost&fm mellis.
det är riktigt bra av mamma att bestämma så, det kan ju gå helt fel,
eftersom det kan ju bli att anorexin i mej växer sej starkare eftersom jag
slipper 2 mål men oxå kan det vara jag som blir starkare, att jag kan sluta
lyssna på anorexin. så det är stort för mej, riktigt stort.
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

Oj va kläder ! :O

Bambi tshirten hänger när du kommer in på H&M infrån typ innerdelen ? ;P

Jag såg den när jag va på stan :)

Kul med nyårs också!=)

2008-12-30 @ 19:24:13
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: moa

den klännigen som du hade köpt på bikbok den tänkte jag ha på julafton och nyårs men jag tyckte den var för lång så jag lämna tillbaka den fast jag skrev de på msn men =D

2008-12-30 @ 21:13:24
URL: http://moaviklundd.blogg.se/
Postat av: sara

JA! :D men jag sa fel, det är typ månda-tisdag vi ska till skellefteå, men vi kan väl prata? jag sover ju på arlanda en natt, så jag kan ringa dej då nån gång.

vad söt bambitröjan var!! <3

Saknar dej!

2008-12-30 @ 23:27:36
URL: http://juuuuul.blogg.se/
Postat av: H A N N A S

sv: Ja min favorit med! :/

2008-12-30 @ 23:34:48
URL: http://haniepanie.blogg.se/
Postat av: bellanh

jag har också en svart tröja med ryggurringnig :D :) som jag har köpt på HM men då kostade den typ 79 :S:)

2008-12-31 @ 11:01:49
URL: http://bellanh.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0