surströmmsmoa

hej världen!
haha, innan middagen såg jag Desperate housewives
&jag blev svinsur för en grej som hände så när jag skulle äta
så var jag typ sur på ingenting. jag var såhär:  nära på att
hetsa i mig det. men jag stod emot. vet ni varför?
för att maten faktist var god! chili con carne med bröd&pasta.
eller korkskruve makaroner.
men det gick ju bra, fast lite snabbt kanske, fast i vanliga
fall så äter jag snabbt. det är det enda positiva med matporgrammet,
jag får gå så fortjag är klar. det fick jag inte förr.=)

jäääää, strax Twilight=D=D=D=D=D
haha, jag kommer säkert tycka den är hemsk(A)
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0