the nightmare before christmas

hej världen!
idag har vi haft engelska dag. vi såg
the nightmare before christmas. den sög!
&så vare iskallt i klassrummet, alla var svintrötta&lyckosten
staffan sov! nu efter lunch blire bounceball&kung&drottning. det blir kul=)



lunchen gick bra, fick pytt i panna. det är inge gott.
eller jag tyckte det förr, men nu smakar det mjölig potatis.
trodde att jag skulle ta jättelång tid på mej, men det gick
typ superfort. okej för mej, vill helst att det bara ska vara över.
typ sova mej igenom maten. usch, det skulle vara skönt!

förlåt för att mitt förra inlägg blev så hastigt slut, trodde alla hade
farit redan. det var så tyst=)
fast det hade dom inte!
xoxo, M


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0