underbar kväll

hej världen!
har haft en toppenkväll!
första träffades vi alla 6 hos jenny&
berättade massa läskiga saker osv.
sen for jag, marika, thilda&elin hem till mej
när jag skulle fika. &värsta samtalet vi har haft!
dom berättade hur oroliga dom var&jag berättade vad
jag tänkte&hur dum jag var osv.
jag älskar er tjejer! (L)

imorgon bitti blir det konfrimationsgrej, hoppas elina
ska dit. annars blire jobbigt...
tror jag ska äta lunch med dom andra, vet inte säkert.
&det blir ju säkert dryck oxå där.
pinsamt, hoppas jag slipper berätta.
nej, nu ska jag sova!
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: marika

det där samtalet tror jag värkligen behövdes!

JAG ÄLSKAR ER TJEJER!

hoppas det går bra på konfan, önska mig lycka till på dansuppvisningen? :D

2008-12-05 @ 23:50:35
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0