varför blir allt fel just NU?

hej världen!
okej, äckelmiddag.
dumspanska.
dumengelska.
dumdag.
till middag vare baugetter med typ köttbullar
/sallad&äckelpäckel dressing.
inte vanlig dressing (som är tillräckligt svårt)
utan äckligare dressing, typ kebab eller nått.
vet inte, men äckligt var det!
fast jag slapp champinjonen, det är äckel.

&nu blire pluggapluggaplugga.
fast jag inte ens fattar vad dom flesta sjukdomarna
betyder. lycka till moa, lycka till.

usch, jag vill bara lägga mej på sängen&gråta,
smsa med min "biokompis" (btw, äre okej om jag skriver ditt namn
om du nu läser?(A))
&efter det se lite dh. eller julkalender, eller läsa Killar, kompisar&nya nojor.
(som alla andra böcker jag läser handlar den om ätstörningar)
jag har tragiskt liv. kan inte berätta varför, men så äre.
&jag vill bestämma själv!
maten&vikten var mitt sätt att kontrollera, nu gåre ju inte.

(&varför gåre inte att ladda upp bilder?)
xoxo,
M

Kommentarer
Postat av: op (=

Lägg dej ner och gråt då, man måste det ibland.



BRITNEY !!!! (L)

2008-12-08 @ 17:54:11
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Lisaaa

du får skriva mitt namn, hihi.



jag har också kompisar och nya nojor! :)

2008-12-08 @ 18:08:35

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0