varför får inte jag?

hej världen!
varför får inte jag sova som alla andra?
joo, jag behöver äta regelbundet typ. fast jag är uppe i normalvikt,
jobbigt värre! men nån gång får jag ju sova som vanligt!
haha, jag hade skrivit på min blogg att jag sov till 10 en dag, &det
var jäääääätte tidigt då, nu ba åhh. jag vill sova till 10!
igentligen gere inget att skriva det här inlägget, alla sover utom
oscar &när dom vaknar orkar dom inte läsa inlägg skrivna
för typ 10 timmar sen!

senare idag blire stan med emmy&fanny. vi ska köpa kläder till
nyårs, antagligen blir det svart klänning/tunika &färgade strumpbyxor.
&stora ringar pratade jag&emmy om igår=)
&så måste jag köpa lite basickläder, svart långärmad tröja&svart långt linne.

49,50;- från H&M
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha, men visst är bilder skön :)

2008-12-30 @ 11:22:51
URL: http://bellablogg.se

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0