yäääää

hej världen!
vill ni veta en sak? jag kunde inte stava världen
förut. knäppt va=)
iaf, igår hade jag typ det mesta läsarantalet någonsin!
&inte så många kommentarer...
så keep on kommentera!

frukosten idag gick bra. osten äre svåraste,
äcklig&tjock. men jag har ju som ätit det förr, typ väldigt mke
massor av ost förr! vi satt ofta&åt marikas ost bara utan någonting
på. :o


min frukost ser typ alltid ut lika, så ingen märker om jag
alltid har samma bild=)


haha, btw, marikas pappa svarade i telefon igår:
-hej det är rolle=)
haha, jag tyckte det var kul=p

idag kommer nya killen. som moa hoppas är snygg,
men som vi kom säkert är svinful!
&så har jag gympa. jag hoppas på en ångestfri gympa.
helt ångestfri.
&så har jga min typ första "riktiga" läxa idag. engelska. verben
oregelbundna. lätt som en plätt!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Roxanne

Önskar att jag hade lite av din vilja o styrka att våga kämpa.



Följer din blogg varje dag! Keep it up!

2008-12-04 @ 10:28:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26686/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0