inget alls,

hej världen!
Det blev inget Burträsk för mej, jag fick inte? helt supertokigt, !
usch, det var dumt.
på kvällen for jag till elin och var med henne&marika, vi såg film&pratade lite.
sen kom katta, men vi for direkt till marika, utom elin.
vi såg lite Förhäxad, spelade Wii och så.
katta for vid halv11 men jag stannade hos marika och sov=)
vi pratade massor med minnen, &skrattade hela tiden!
vid 5 somnade vi... och sov till halv1 typ=)
sen solade vi lite, spelade lite sims osvosv.
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Sara

nää, har du ? dom lila.. :P

2008-07-02 @ 20:21:44
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0