mamma vid 16

hej världen!
har just sett färdigt "Mamma vid 16" på 5:an.
såg inte riktigt hela, men slutet. det jag hann se var jättebra, men usch vad jag tycker synd om
tjejen som blev mamma, hennes egen mamma tog hand om barnet
och låtsades att det var sitt eget, hela familjen flyttade till en annan stad
och tjejen som blev mamma hamnade i en skola där alla var helt besatta av sex&sånt stuff.
i slutet adopterade hon bort barnet, men barnet visste att hon var den biologiska mamman&dom träffades typ ofta.
oj, förlåt. tänk om nån skulle se den&så berättade jag vad som hände i slutet?
förlåt!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0